Begin april 2013 hebben we een kleine week in jullie villa gelogeerd en het was fantastisch! De locatie is prachtig en het huis is van alle gemakken voorzien. Na een hartelijk ontvangst en met de eerste boodschappen al in huis hebben we onze eiland hop al snorkelend en relaxed aan het zwembad met super uitzicht afgesloten. Echt genieten! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes peter & stefanie
One Response to Gastenboek