Lieve Jos en Monique, Voor het eerst van ons leven 6 weken met vakantie, van 9 januari tot 21 februari 2014. Zouden we dat zo lang volhouden.... Nou, het is de schuld van jullie prachtig huis en de geweldige beheerders, Rien en Wilma, dat we nu nog steeds heimwee hebben. Elke dag opstaan met de vogels, ontbijten op de porch met uitzicht op de zee met voor de kust Klein Bonaire, Kralendijk met alles wat er bij hoort, zeg maar half Bonaire. Daarna een plons in het zwembad. Heerlijk, wie doet je wat. Verder natuurlijk snorkelen, eiland verkennen, wandelen, lekker eten enz. We komen graag volgend jaar terug en dan het liefst nog langer!
One Response to Gastenboek