Met vijf man/vrouw hebben we twee weken verbleven in de villa. Het was wel even zoeken om terug te komen, de eerste keer dat we met de pickup op pad waren gegaan. Uiteindelijk toch gevonden, natuurlijk. Het is een fijn ruim huis met een heerlijke porch. Voor ons duikers was het super dat we de spullen konden spoelen bij de spoelbak en dat de spullen beneden konden blijven hangen. De keuken was goed ingericht en het was bijzonder prettig dat er een wasmachine staat. Doordat het best fris was (eind februari), misten we de airco niet in de twee slaapkamers. Eigenlijk hebben we nauwelijks binnen gezeten, dus behalve van de keuken, badkamers en slaapkamers geen gebruik gemaakt van de binnenruimte. Wij hebben het in ieder geval erg naar ons zin gehad! Bedankt voor alle goede zorgen, ook Rien en Wilma die het huis beheren.
One Response to Gastenboek