Wat was het verblijf van 23/5 t/m 8/6 2014 in villa Bonaire fantastisch! Persoonlijk zag ik wat op tegen het warme klimaat maar doordat het huis op een berg staat stond er altijd een lekker briesje. En het huis? een juweeltje! Het zwembad? heerlijk! De porch? geweldig! De stranden, het duiken en snorkelen? wat een ervaring! Kortom: een plek om naar terug te keren! Thanks dat we van dit paradijs mochten genieten! xxx
One Response to Gastenboek